Firebase Admin SDK C#: iOS-en nincs hang a PushNotification megérkezésekor.

Androiddal ellentétben, iOS-en, amennyiben nem határozzuk meg expliciten azt, hogy a készülék hangot játsszon le a RemoteNotification megérkezésekor, a készülék némán kézbesíti az értesítést.

Amennyiben a C#-os FirebaseAdmin SDK implementációt használjuk a PushNotificationok kiküldéséhez, platformspecifikus mezőket kell használni a Notification-ban.

Forrás: https://firebase.google.com/docs/cloud-messaging/send-message#when-to-use-common-fields

A hangot az apns objektumban kell meghatározni az iOS platform számára. C# implementációbanban a Notification osztály tartalmaz egy APNs obejktumot, amelynek a következők szerint kell értéket adni:

        var Message = new FirebaseAdmin.Messaging.Message()
            {
                Notification = new FirebaseAdmin.Messaging.Notification
                {
                    Title = title,
                    Body = message,            
                },
                Token = token,
                Data = data,
                Apns = new FirebaseAdmin.Messaging.ApnsConfig()
                {
                    Aps = new FirebaseAdmin.Messaging.Aps()
                    {
                        Sound = "default"
                    }
                }
            };

A default paraméter az értesítések alapértelmezett hangját szólaltatja meg a telefonnal. Amennyiben saját hangot szeretnénk lejátszani, azt is itt kell meghatározni.

A bejegyzés kategóriája: C#
Kiemelt szavak: , , .
Közvetlen link.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..